Friday 17 June 2011

PROMOSI - MERAH JAMBU

Berita baik kepada ibu bapa yang ada anak - anak perempuan seperti saya... Hadiahkan anak - anak kita buku yang berfaedah dan padat dengan cerita yang mengandungi teladan mengikut Islam. Little Book Hut menawarkan tiga hadiah kepada 3 pembeli yang bertuah (3 pembeli terawal) kepada pakej berikut:


TIGA Pembeli Pertama, akan menerima pouch di bawah ini. (Lebih kurang saiz A4)


Setiap pembelian Pakej Si Puteri (RM 46.50) mengandungi dua buah buku yang bertajuk:
  • KISAH SI PUTERI : GAUN MERAH JAMBU (RM 25.00)
  • KISAH SI PUTERI : RIANG RIA DUNIA PERSAHABATAN (RM 21.50)
Kepada yang berminat, sila email kepada saya azila79aziz@gmail.com untuk pembelian pakej si puteri ini. Jika anda ingin menghadiahkan kepada orang yang tersayang.... sila layari page berkaitan dengan perkhidmatan pembungkusan hadiah kami. Klik sini untuk lihat pakej pembungkusan hadiah kami


          Sinopsis KISAH SI PUTERI: GAUN MERAH JAMBU

Ikuti kisah Puteri Arabella yang tampil membuat kebajikan dan terpaksa mengorbankan barang yang disayanginya demi insan yang lebih memerlukan. Dia mahu melihat orang lain gembira. Dia berharap gaun merah jambu kepunyaannya dapat membuatkan rakannya gembira di hari lebaran.
Kali ini Puteri Dian Adelia terpaksa menggayakan gaun merah jambu yang bukan warna kegemarannya. Walaupun begitu, dia bahagia kerana dapat membantu kawan baiknya Izyan menyelesaikan masalahnya.
Hayati kisah Puteri Farisya yang gembira dapat membantu kanak-kanak miskin bergembira di hari raya. Walaupun sibuk dengan membuat kebajikan, dia tidak lupa dirinya sendiri. Gaun merah jambu tetap menjadi pilihan hati.
Selepas pelbagai ujian dilalui, akhirnya Puteri Qaira dapat berkongsi baju raya berwarna merah jambu bersama teman baharunya Rafika.
Puteri Humaira menerima hadiah istimewa bagi dipakai pada hari raya. Gaun merah jambu yang diberikan ayahandanya sungguh bermakna baginya.

Sinopsis KISAH SI PUTERI: RIANG RIA DUNIA PERSAHABATAN 
Memperkenalkan lima puteri iaitu Puteri Arabella, Puteri Dian Adelia, Puteri Farisya, Puteri Qaira dan Puteri Humaira yang akan menjadi teman dan menceriakan hidup adik-adik sepanjang tahun ini. Ikuti lima kisah menarik di bawah satu tema iaitu persahabatan.
Puteri Arabella, puteri yang terpaksa bertukar ke sekolah biasa atas arahan kedua-dua orang tuanya. Dia terpaksa mengharungi hidup berkawan dan berhadapan dengan pelbagai ragam pelajar sekolah itu.
Puteri Dian Adelia, tidak disukai rakan-rakan lain kerana perangainya yang pelik. Namun, kemunculan rakan baharu membuatkan Dian Adelia tidak kesunyian lagi.
Puteri Farisya, suka berdamping dengan rakan-rakan baharunya. Sanggup menempuh hidup di dunia luar dari istana semata-mata mahu mengecapi nikmatnya berkawan.
Puteri Qaira, bermasalah dalam berkomunikasi di hadapan pelajar lain. Ujian demi ujian yang datang akhirnya Qaira berjaya melakukan yang terbaik.
Puteri Humaira, mempunyai rakan-rakan tumbuhan yang menjadi teman hidupnya.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...