Wednesday 8 June 2011

BAGAIMANA MENJADI AHLI STORMREADERS?

Salam kepada pembaca blog littlebookhut, Stormreaders Network Sdn. Bhd. memasarkan produk-produknya yang berbentuk bahan - bahan ilmu yang bermanfaat melalui Program Gabungan Pemasaran Berbilang Tingkat (MLM Affiliate Program). Program ini secara tidak langsung akan menggalakkan pertumbuhan usahawan melalui perniagaan secara online dan membina rangkaian (ukhwah)

Keahlian
  1. Keahlian boleh diperolehi melalui pendaftaran dengan yuran keahlian sebanyak RM 90 sahaja. Dengan keahlian ini ahli akan memilik:
  • Kad keahlian (RM 30 tahun)
  • Sistem e-Net dan Laman web e-Store peribadi (RM30 tahunan)
  • 
  • Kit Permulaan Perniagaan (RM 30)

Rajah 1; Maklumat Pakej Bayaran Menjadi Ahli

Setiap ahli yang telah mendapatkan keahlian akan memiliki sebuah laman web e-Store yang lengkap dengan produk - produk dan sedia untuk menerima tempahan secara online.  Ahli perlu membuat promosi untuk perniagaan online miliknya dan seterusnya menjana pendapatan melalui komisyen dan jualan e-Store.


Ahli stormreaders mempunyai pilihan untuk bergiat dan menyertai rangkaian pengedar sebagai 'rakan pengedar' dengan membuat pembelian peribadi produk dan mengumpulkan nilai mata sehingga 100 cp / (lebih kurang pembelian RM300+) dan seterusnya melayakkan diri untuk membina rangkaiannya sendiri.

Ahli akan maju ke tahap 'pengedar' dengan membuat penajaan 'ahli' dan 'rakan pengedar baru' dan seterusnya menjana pendapatan tambahan melalui komisyen dan bonus rangkaian.

Ahli perlu mencapai jualan bulanan minima bernilai 20cp (lebih kurang pembelian RM60+) untuk terus kekal aktif di dalam rangkaian.

Rajah 2; Carta Proses Perkembangan Keahlian

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...